dilluns, 18 de novembre del 2013

un nadal estampat!!

Ja feia temps que em rondava pel cap la idea de treballar el gravat a l'aula. I l'any passat després de treballar l'estampació com a tècnica per la creació de textures a partir de l'obra de Klimt o Klee, vaig trobar-me amb l'obra d' Ishtar Olivera i em va encantar la possibilitat de treballar amb segells de goma i gúbies. 
Aquí us deixo l'adreça: 
http://www.ishtarolivera.com

I com que cada any l'escola realitza postals de nadal que els alumnes de 3r i 4t d'ESO s'encarreguen de portar al geriàtric i així felicitar les festes a les persones que passen les festes de Nadal allà, Vaig pensar que aquest any utilitzaria aquests gravats per il·lustrar les felicitacions i targetes de Nadal d'enguany a l'optativa de 4t d'ESO.


Quina va ser la meva sorpresa quan vaig trobar-me al fantàstic blog de Mayalen, una entrada que resultava ser el meu treball explicat de la millor manera possible. http://wwwedplasticamayalen.blogspot.com.es/



Aquí podeu veure el plantejament de l'activitat, els materials necessaris, les imatges i els tutorials. Està tot!! Cliqueu:



Moltes gràcies per la feina tan ben feta Mayalen!
i també gràcies al bloc azulturquesabitacoradeteresa.